جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۳۶۹۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

خوانش «زیباترین غریق جهان»، در عصرانه با کتاب فرهنگسرای فردوس

دهمین برنامه عصرانه با کتاب کتابخانه فردوس، با خوانش و بررسی داستان کوتاهی از مارکز با عنوان «زیباترین غریق جهان» برگزار می‌شود.
خوانش «زیباترین غریق جهان»، اثر مارکز در عصرانه با کتاب فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ دهمین نشست برنامه‌ی «عصرانه با کتاب»، از ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه، ۱۳ دی ۱۴۰۲، با خوانش و بررسی داستان کوتاه «زیباترین غریق جهان»، اثر مارکز برگزار خواهد شد.

در نخستین نشست فصل زمستان «عصرانه با کتاب» که با حضور علاقه‌مندان و کارشناسان حوزه ادبیات و روان‌شناسی برگزار می‌شود، یکی از داستان‌های کوتاه نویسنده و‌ روزنامه‌نگار کلمبیایی و برنده جایزه‌ی نوبل ادبیات در سال ۱۹۸۲، گابریل گارسیا مارکز (2014-1927 م.)، جمع‌خوانی و بررسی خواهد شد.

«زیباترین غریق جهان» به عنوان یکی از زیباترین داستان‌های کوتاه مارکز، قصه‌ی مردم دهکده‌ای است که جسد مرد غول‌پیکری را در ساحل پیدا می‌کنند و زندگی‌شان پس از آن دستخوش تغییرات شگرفی می‌شود. 

«عصرانه با کتاب» چهارشنبه‌های هر دوهفته یک بار با مدیریت طاهره مختاری، از ساعت ۱۶:۳۰ در کتابخانه فردوس میزبان دوستداران کتاب و کتابخوانی خواهد بود و حضور برای عموم در آن آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، کتابخانه فردوس مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرید.
نظر شما